Translate

piątek, 13 lutego 2015

Testowanie obieraczek firmy Victorinox*

Jakiś czas temu testowałam nożyki firmy Victorinox. Używam ich bardzo często i nic się z nimi nie dzieje. Przyszedł czas na przetestowanie kolejnych produktów tej firmy. Wybór padł na obieraczki.
Tydzień temu otrzymałam trzy obieraczki firmy Victorinox jedna normalna tradycyjna ze sztywnym ostrzem, druga również tradycyjna ale z ząbkowanym ruchomym ostrzem no i trzecia poprzeczna.
Obierałam przysłanymi mi obieraczkami ogórki, również kiszone i konserwowe, pomidory, cukinię, ziemniaki, jabłka, cytryny i tonę marchewki:-) Po tygodniu intensywnego testowania, każdej z nich podzielę się z wami moją opinią na ich temat.
Ps. Standardowo będą przyznawane gwiazdki, jednak tym razem nie dzielę, moją opinię na poszczególne kategorie. W przypadku obieraczek liczy się funkcjonalność i wygoda i nie ma co tu się rozwodzić.


Obieraczka do warzyw 2/5
Pozytywną opinią w przypadku tej obieraczki jest ostrość ostrza... bo ostrze jest naprawdę ostre, no ale to już jest cecha charakterystyczna przedmiotów firmy Victorinox. Obierając tą obieraczką, nie ułatwimy sobie bardzo pracy. Obieraczka nie ma ruchomego ostrza przez co w przypadku nierówności przy obieraniu warzyw korzeniowych rwie skórkę, co jest bardzo denerwujące. Dużym plusem jest fakt, że warzywa są obierane bardzo cienko.

Obieraczka poprzeczna 3/5
Ostrze jest bardzo ostre i szerokie, poprzez co można z warzyw tworzyć długie paski tzw. "makaron z warzyw" (można go zrobić z marchewki, cukinii, ogórka - nięki tej obieraczce można stworzyć np. taką sałatkę (klik)). Tak obrane warzywa na pewno uatrakcyjnią danie. Obieraczka obiera nieco grubiej niż dwie pozostałe przysłane mi do testowania, dzięki czemu obrane wstążki warzyw można również wykorzystać do roladek warzywnych. Największym minusem tej obieraczki jest brak rękojeści, co powoduje wbijanie się aluminiowej raczki w dłoń. Przy obieraniu dużej ilości warzyw jest to znaczny minus.

Obieraczka z ząbkowanym ostrzem 5/5
Na koniec mój faworyt... tak dobrej obieraczki jeszcze nie używałam. Rewelacyjnie sprawdza się zarówno przy owocach jak i warzywach. Jednym pociągnięciem ręki mamy obrany długi, cienki pasek np. marchewki. A najlepsze jest to, że obieraczka świetnie radzi sobie nawet z pomidorami:-) Jak dla mnie to duży plus. Ponadto obieraczka dobrze leży w dłoni. Praca z takim sprzętem to sama przyjemność. No i standardowo super ostre ostrze... Obieraczka na pewno długo posłuży w mojej kuchni.

Obieraczki można zakupić w sklepie internetowym: ostry-sklep





PODPIS



* jest to jedynie moja subiektywna opinia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie swojej opinii:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Drukuj